دانلود بازی Epic Mickey 2: The Power of Two برای PC


Epic Mickey 2 یک بازی جذاب، بدون تیراندازی، اکشن و کشتار می باشد. در این بازی پریدن، نقاشی کردن و پاک کردن حرف اول را می زنند و در آن یک اژدهای بزرگ را بدون شلیک یک گلوله از بین خواهید برد. در جدیدترین نمایش های این بازی، خیلی ها توانستند با فضای کلی بازی آشنا شوند و روند گیم پلی بازی را از نزدیک مشاهده کنند. یک بازی رنگی زیبا با المان های پلتفرمر دو بعدی که از Boss Fightهای مختلفی تشکیل شده و مهارت های شما را به چالش می کشند. به عنوان شخصیت میکی (Mickey) در این بازی از قابلیتی به نام Fill in برخوردار هستید که باعث می شود تا بتوانید از اشیاء نامریی موجود در بازی، استفاده کنید.این کار را با آنالوگ سمت راست انجام خواهید داد و در این حالت هم باید به وسیله دکمه RT اشیاء نامریی را رنگ کنید. تنها کافی است که هدف بگیرید و رنگ کنید تا محیط بازی را به زیبایی خاصی برسانید. در ابتدا ممکن است که کنترل بازی کمی تازه به نظر برسد و به همین دلیل باعث شود که شما در طول بازی با مشکل روبرو شوید.

 

Epic Mickey 2 The Power of Two-RELOADED

 

Epic Mickey 2 The Power of Two cover دانلود بازی Epic Mickey 2: The Power of Two برای PC

 

 

 

همچنین در مکان های دیگر باید به وسیله رنگ ها اشیاء مختلف را از هم جدا کنید. در واقع گیم پلی بازی از این دو المان اصلی در بخش رنگ آمیزی تشکیل شده که به شما اجازه می دهد تا کارهای مختلفی انجام دهید و دست به خلاقیت های جالبی بزنید. این موضوع باعث شده که روند بازی برای هر کدام از بازیکنان جذابیت خاص خودش را داشته باشد. بازی دست شما را در این بخش باز گذاشته تا با سلیقه خود کارهای مختلفی انجام دهید. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که استفاده از رنگ ها و رنگ آمیزی محیط یا حتی انجام ندادن این کارها، در برخی موارد به قسمتی از معاهای بازی تبدیل می شوند.

 

اما موضوع جالب اینجاست که وقتی شما یک محیط را ترک می کنید، تا انتها به همان شکلی که شما آن را طراحی کرده اید، باقی خواهد ماند. در این بازی می توانید با رنگ کردن اشیاء مختلف از آن ها استفاده کنید، با قابلیت Fill in به دون رنگ آمیزی بروید و اگر چیزی در آن قرار دارد را بردارید و یا حتی می توانید آن را پاک کنید و یا به محیط های پشت آن بروید. بازی قابلیت های متعددی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد که باعث می شود آن ها دست به کارهای مختلفی در طول بازی بزنند. اما با توجه به تمام این مسائل باید به این موضوع اشاره کنیم که دستورالعمل بازی مشخص است و همیشه می دانید که چه کارهایی را می توانید در محیط بازی انجام دهید.

 

Epic Mickey 2 دنیای بسیار بزرگی دارد که شما را در موقعیت های مختلفی قرار می دهد که حتی در بسیاری از آن ها زاویه دوربین بازی، جاذبه و سایر موارد نیز تغییر می کنند. از دیگر قسمت های خوب بازی این است که در هر وقت دوست داشتید، می توانید بازی را به شکل دو نفره دنبال کنید. با حضور یک بازیکن دیگر در بازی با ماجراهای جالب تری در بازی روبرو خواهید شد که خودشان یک فصل جدید را شکل می دهند. قابلیت های منحصر به فردی در بازی وجود خواهند داشت که باعث می شود بخش Co-op هیجان انگیزتر شود.

 

می توانید دشمنان را با شکل های دیگر از بین ببرید و با همکاری هایی که بین شخصیت های بازی در مبارزه ها صورت می گیرد، شاهد صحنه های جالبی باشید. خیلی ها بر این باور هستند که این قسمت از بازی باعث می شود که ارزش آن بیشتر شود و بازیکنان بیشتری به سمت آن جذب شوند. حتی با توجه به فضای بازی این عنوان می تواند به سرعت در میان خانواده ها محبوب شود. Epic Mickey 2 برای خودش یک سرزمین عجایب بسیار شگفت انگیز و رویایی است و حالت فانتزی بسیار خوبی دارد. این بازی آنقدر جذاب بوده که بازیکنان مختلف را به سمت خودش جلب کرده است.

 

تصاویری از محیط بازی:

Epic Mickey 2 The Power of Two S2 s دانلود بازی Epic Mickey 2: The Power of Two برای PC Epic Mickey 2 The Power of Two S1 s دانلود بازی Epic Mickey 2: The Power of Two برای PC

Epic Mickey 2 The Power of Two S4 s دانلود بازی Epic Mickey 2: The Power of Two برای PC Epic Mickey 2 The Power of Two S3 s دانلود بازی Epic Mickey 2: The Power of Two برای PC

Epic Mickey 2 The Power of Two S6 s دانلود بازی Epic Mickey 2: The Power of Two برای PC Epic Mickey 2 The Power of Two S5 s دانلود بازی Epic Mickey 2: The Power of Two برای PC

 

source دانلود بازی Epic Mickey 2: The Power of Two برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Epic Mickey 2: The Power of Two برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 
download دانلود بازی Epic Mickey 2: The Power of Two برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :    Direct Link

دانلود پارت ۲ :    Direct Link

دانلود پارت ۳ :    Direct Link

دانلود پارت ۴ :    Direct Link

دانلود پارت ۵ :    Direct Link

دانلود پارت ۶ :    Direct Link

 


آخرين نظرات ثبت شده براي اين مطلب را در زير مي بينيد:

براي ديدن نظرات بيشتر اين پست روي شماره صفحه مورد نظر در زير کليک کنيد:

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: